 |
Forum klubu motocyklowego PW Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider88g
inżynierzu
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 23:28, 14 Maj 2007 Temat postu: Przedni zacisk puszcza płyn hamulcowy |
|
|
mam problem bo wycieka mi płyn hamulcowy z przedniego zacisku
dzieje się to jednak jak jest ciepło, czyli około powyżej 20 stopni,
macie jakiś pomysł co może być przyczyną??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokogut
polerant nagaru
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:34, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jesli cieknie na tłoczku to rozbierz to, papierem 2000 przetrzyj powierzchnie w środku tak żeby wszędzie gładź była i potem pod gumke na tłoczku podwiń delikatnie taśmą taką co sie rury montuje. powinno być ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Wto 15:26, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze skąd leci?
1. Jak z łączenia przewodu z zaciskiem to dokręcić/wymienić przewód.
2. Jak z łącznika zacisku to rozebrać, na nowo uszczelnić, złożyć.
3. Jak z okolic tłoczka (to obstawiam) to wyjąć tłoczek, sprawdzić jego powierzchnię i jeśli jest korozja wymienić. Uszczelniacze na tłoczku lepiej tak czy inaczej wymienić. Nie jest to chyba fortuna, a jak cieknie to z jakiegoś powodu raczej.
Przyczyną p-tu 3 jest stare sparciałe uszczelnienie/skorodowany tłoczek. Przyczyny p-tów 1,2 to niedbalstwo/nierzetelny serwis.
Dodam jeszcze, że płyn hamulcowy ma 3 ciekawe/denerwujące właściwości (oprócz tego, że jest nieściśliwy i dlatego jest też hamulcowy)
1. Jest higroskopijny czyli ściąga wilgoć i wymienia się go dlatego mniej więcej co 2 lata.
2. Jest na maksa penetrujący, więc wszystko musi być spasowane (gumki, tłoczki) i bez wycieków.
3. Jest super rozpuszczalnikiem, więc uważaj na lakier na zacisku/feldze/reszcie moto.
I pewnie Ci się to zaczęło dziać, jak zaczęły się kończyć klocki->tłoczki wylazły dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|