Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna Forum klubu motocyklowego PW
Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niedziela 17 taka o to propozycja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swieczek
v-max 45 km/h



Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:09, 19 Paź 2010    Temat postu:

Jak się nie dojedzie jak dojedzie tylko trzeba się odpowiednio do tego przygotować ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Wto 17:52, 19 Paź 2010    Temat postu:

Szymon napisał:
hehehe a jak inne słabe punkty? wałek zdawczy, regler... Very Happy

Ty..idź se lepiej magneto odkręć.. Mr. Green
Słabe punkty Afry to tak jak mocne punkty Biga, jest ich......mało Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 17:54, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Florek
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:57, 19 Paź 2010    Temat postu:

Panie magistrze, przecie magneta się nie odkręca!
Je się ściąga ściągaczem :-p, a że się dobrze trzyma czasami to już inna sprawa.

Mi tam zawsze wydawało się podejrzane, że tak mało ludzi śmiga na bigach w dalsze trasy. Jak porównuję forum AT i DR to jakąś taką dysproporcję widzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Wto 19:42, 19 Paź 2010    Temat postu:

Florek napisał:
Panie magistrze, przecie magneta się nie odkręca!
Je się ściąga ściągaczem :-p, a że się dobrze trzyma czasami to już inna sprawa.

Mi tam zawsze wydawało się podejrzane, że tak mało ludzi śmiga na bigach w dalsze trasy. Jak porównuję forum AT i DR to jakąś taką dysproporcję widzę...

Ale jak mówisz "odkręcam owiewkę" to przeca nie owiewkę z gwintem masz na myśli Laughing
Bigosy choćby tylko z powodu jednego cylindra są bardziej podatne na awarie, mniej wygodne w trasy, wymagają częstszego serwisu i są mniej żywotne. I to na wyprawy nie jest dobre. A jest jeszcze kupa innych różnic.
Żeneralnie, to po prostu są sprzęty trochę do różnych rzeczy stworzone.
Żaden z nich nie jest zasadniczo lepszy, są po prostu....trochę inne. Bigos bardziej do katowania wkoło komina podchodzi Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 19:43, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek
inżynierzu



Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: IL

PostWysłany: Wto 20:34, 19 Paź 2010    Temat postu:

zwroccie uwagę ze nadal siedze cicho... :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
inżynierzu



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 20:52, 19 Paź 2010    Temat postu:

Nie chce mi sie polemizowac bo i tak swoje wiem :P
Zgadzam sie ze przebieg do naprawy głównej ma mniejszy, taka specyfika jednocylindrowca.
I argument elastycznosci silnika tez rozumiem i sie zgadzam ze jak wyjedziesz za miasto to mozesz zapomniej o wachlowaniu biegami (dla mnie nuda)
Ale kazdy inny jest do odparcia łacznie z typowymi bolączkami, których BIG nie ma w przeciwienstwie do AT. A olej tez powinniscie zmieniac co 6 tys jak przewidziała fabryka, wiec podobnie jak w bigu a ine czynnosci serwisowe to brobiazgi, nie skomplikowane zbytnio. No a z Twoim Michale umiłowaniem do krecenia sie w koło komina i brakiem potrzeby i chęci do długich wypraw, zakup AT jako globtroterki jest jakby bezzasadny z praktycznego punktu widzenia, bo o gustach sie nie dyskutuje. AT ma lepszy PR wart drugie tyle co sam motocykl, stąd cena Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Wto 21:41, 19 Paź 2010    Temat postu:

Szymon, lubię Cię i dlatego łagodnie wyprowadzę Cię z błędu. Nie będę się rozpisywał, ale zauważę, że nie polemizowałem, a Bigosowi nie pojechałem (nie wiem czy zauważyłeś) a zaledwie zarysowałem parę różnic. Typowe minusy AT są dobrze znane bo to motocykl zjeżdżony i rozpoznany. A..i nigdzie nie pisałem że lubię jeździć daleko-nie lubię. AT jest wg mnie lepsza.
I na koniec..olej w AT się zmienia co 12, tak mówi oryginalna instrukcja do mojego złoma, którą posiadam. W Bigu oprócz oleju są regulacje łańcuszków i inne pierdy, co wprowadza niepotrzebne komplikacje. Także..tego..gierary hirr Mr. Green
O tzw. 'mitach' kiedy indziej..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
inżynierzu



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 21:57, 19 Paź 2010    Temat postu:

bartek napisał:
zwroccie uwagę ze nadal siedze cicho... :P
i dobrze spuscmy zasłonę milczenia na bmw zwłaszcza małe :P

Michale łancuch to tylko balansowy sie naciaga i to w piac min, przy okazji zmiany oleju, luzujac i dokrecając dwie sruby napinacza a trzecia kontrujac ogolnie obsługa jest przyjazniejsza dla uzytkownika mimo ze czestsza.
Dobra mniejsza o wiekszosć Smile Ja poprostu wybrałem moto spełniajace moje potrzeby poraz drugi juz wpełni swiadomie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Florek
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:25, 20 Paź 2010    Temat postu:

hehehe widać, że zima się zbliża! i motocykliści już powoli zapadają w przedkomputerowy sen zimowy.

Za to teraz BMW zrobiło sobie taki PR globtrotera, że szkoda gadać!
Ja to myślę, że powinniśmy się przesiąść na coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Florek dnia Śro 7:25, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joozek1
Stukacz



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:05, 20 Paź 2010    Temat postu:

A ja myślę że wkoło komina to TTR jest idealna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
inżynierzu



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 12:22, 20 Paź 2010    Temat postu:

hehe i po co komu dom

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Czw 10:19, 21 Paź 2010    Temat postu:

Szymon napisał:
Michale

Łan sadżeszczyn..jeśli ewidentne wady swojego moto widzisz jako zalety, to może czas pojeździć czymś innym Mr. Green
Najprzyjemniejszym rodzajem obsługi jest jej..brak Mr. Green

Ja ostatnio przejechałem się gs 800 Tomiego kawałek - prowadzenie, moc - niebo a ziemia, chociaż parę wad ma ewidentnie. Nowy możliwy kierunek - Triumph 800:
[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT: sorry, link nie robił


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 14:42, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> News Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin