Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna Forum klubu motocyklowego PW
Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Offroad czyli miejsce dla brudasów...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezarysz
wie co to motór



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam?

PostWysłany: Śro 12:31, 03 Gru 2008    Temat postu:

KLE to motocykl fakt żywotny, ale jak kolega wspomniał to ciężko motocykl turystyczny, coś w guście Africa Twin... Tym nie polecisz przez las 100km/h i nie będziesz latał w zakrętach bokiem na kole czy też wjeżdżał w błoto i piach po osi na max przepustnicy... co właśnie jest kwintesencją motocykla o jakim próbujemy tu dyskutować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:39, 03 Gru 2008    Temat postu:

dziękuje za jakże pouczającą lekcje mistrzu zen Very Happy będę głosił Twoją naukę wszem i obec Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:43, 03 Gru 2008    Temat postu: brudasy

heh z tym serwisem to różnie bywa, 2t zawsze wyjdzie drożej jeśli w 4t nic nie walnie tak na "niemca" znienacka, sam tłok do 2t kosztuje jakieś 320pln, sztuka, w wyżyłowanych konstrukcjach starcza na 8 motogodzin... (dla porównania na zawodach podczas jednego pełnego startu, czyli 2 wyścigów jest do wymiany...) do takich jednostek lać trzeba pełny syntetyk... ok 50pln za litr... olej w skrzyni też częściej niż w 4t... łańcuch napędowy też(nagłe wielkie przeciążenia) ... pozatym spalanie... przy średniej terenowej jeździe takie wyżyłowane 125 2t zje spoko 7-9l na 100km, jak ktoś urzywa do końca trzeba się liczyć ze spalaniem 5l na godzine charakterystyka silnika jest straszna przynajmniej dla mnie miałem tę nieprzyjemność dosiadać cr 125 z już kończącym się co prawda tłokiem ale wyglądało to tak, do połowy manetki nic, od połowy manetki takie przeciążenie że ręce od razu się sztywno robiły a człowiek wyprostowany, walczył o utrzymanie sprzęta... jeśli miałbym komuś polecić jakiegoś sprzęta na początek to tylko kilka modeli, honda xl(r) 250 najlepiej wersja "baja" 4t 26? koni idealna charakterystyka oddawania mocy, idealna pozycja, bardzo zwrotna, żywotność zgodnie z nazwą hondowska, znaczy niezniszczalna jest to na tyle fajny sprzęt że ludzie którzy często mają większe i zdecydowanie lepsze enduro np ktm exc450 nadal zostawiają sobie tę honde ze względu na przyjemność jazdy... (wiem bardzo dziwne...) minusy, dość stara konstrukcja, i mało ich na rynku wtórnym (szukałem przez pół roku, znalazłem kilka, wypytywałem ludzi czemu tak jest skoro tego modelu natłukli setki, odpowiadali że zostają w domach jak drugi motocykl... taki który zawsze odpali, zawsze dojedzie, i dzieciak będzie mógł się na nim nauczyć jeździć/nowa dziewczyna/znajomi przyjadą i zapragną poczuć to co każdy z nas Smile ) do tego moto jedyna rada, jeśli się znajdzie i kupi, to zrobić porządny przegląd góry silnika(z napawaniem dzwigienek, szlifowaniem gniazd włącznie), wymienić wszystkie łożyska w motocyklu i jeździć spokojnie przez następne x lat, teraz opcja druga łatwiejsza czyli jednak 2t suzuki 125 ts, sprzęt nie do zajeb.... niewysilona jednostka, tłoki starczają na wystarczająco długo, praktycznie bez wad (znajomy miał przez długi czas wymieniał tylko zalety, teraz lata na wr250), yamaha dt 125 to samo, tylko troszeczke gorsze, ale z tego co wiem lżejsze poręczniejsze, dostępne w każdym supermakecie, części tak samo:), jeśli ktoś ma kase to oczywiście ktm 125 sx wypośrodkowana opcja między ts a cr tylko wady cena serwisu cena materiału bazowego, stanowczo nie polecam hondy cr 125, suzuki rm 125, kawasaki kx 125 te sprzęty naprawde wiedzą co to znaczy ciężkie życie(jeśłi to świerze roczniki, inaczej serwis zabija), charakterystyka przynajmniej na tyle ciężka że wole uniknąć tego stadium i wskoczyć dopiero na 250 4t.

Obecnie zadowalam się wsk 175 (górny fabryczny wydech polerowane kanały, głowica, zrobiony szlif, gaźnik od jawy 350--w trakcie regulacji na dyszach, oczywiście pełny remont, zawieszenie tył pneumatyczne regulowane cz(na licencji marzocchi lata 80 te..) przód od japońca pneumatyczne regulowane showa Smile zrobie jeszcze zmiane przełożeń i na 2 lata spoko wystarczy w błoto las i szuter.
a na codzień poruszam się jawą 250 Smile, po kompletnej restauracji, może ktoś pod wydziałem zdążył już zauważyć.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezarysz
wie co to motór



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam?

PostWysłany: Śro 23:09, 03 Gru 2008    Temat postu:

he he dobre..
Pokaż jakieś fotki tej WS'ki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebelka
wie co to motór



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:50, 04 Gru 2008    Temat postu:

dzięki za wszystkie opinie, zanim kupię sobie tego sprzęta to jeszcze zdążę się co nieco dowiedzieć więcej w tym temacie. Nadal będę was podpytywać od czasu do czasu o różne rzeczy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin